Ny start - pulsbaserad styrketräning

 
 
Idag ska jag börja på mitt 4 veckors träningsschema med hjälp av Annika Sjöö's träningsbok för mage, rumpa och lår. Hennes träning handlar om pulsbaserad styrketräning vilket innebär att man kombinerar styrkeövningar med konditionsövningar. Det är övningar som mountain climbers, jump squat, high knees osv. Jag är riktigt taggad på att testa denna nya träningsform som faktiskt verkar vara riktigt kul och effektiv. Såklart hoppas jag på bra resultat och förändring! Nu jävlar! 
 
14 kommentarer
mathilda

Åhh låter roligt!! Vart har du köpt boken?:)

Svar: Boken beställde mamma från Bonniers bokklubb :)
Linnéa Pyrrö

Sanna

Så skönt att träna!

Jeanette - Livet i London

Härligt med träning! :)

Alice

Det verkar som en spännande och intressant bok!

Henrietta Nylund

Åh vad bra den boken verkar!

ida - photography, style, life ♡

ååh, gud vad roligt! är så avis för själv får man inte träna på några månader nu :((( lär ju gå under, men men man vill ju bara bli frisk!!

Sv: gud det måste kännas spännande och även nervöst, men så härligt! :D

Louise

Härligt med träning :)

Nathalie Tegelstam

Åh vill verkligen ha den boken! :) kram

MALIN

Grymt inlägg! Den boken vill jag ha :)

Svar: Åh ja du borde köpa den om du är intresserad! Såå himla bra övningar. Är helt mör i kroppen idag så bara jag sitter så känner jag träningsvärken haha! Men det är så det ska vara ;)
Linnéa Pyrrö

MALIN

Svar: Vad tråkigt att höra! Kan ju själv säga att det finns otroligt många andra och bättre ställen att åka till än till Rhodos :) Vet inte riktigt vad ni är ute efter för resa men Santorini i Grekland är helt otroligt vackert - Malta likaså. Där var jag förra året! Jag själv ska till Kreta detta året!

amanda

sv: ja jag ska försöka haha :D måste öva mer i skorna!

Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Kör hårt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till! :)

Linnéa Alpsten

Gud vad kul! Kör hårt! :D